Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Μ.ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ

"ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ"
Έργο 15 (1959-60)

Κύκλος τραγουδιών που γράφτηκαν για το ομώνυμο θεατρικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη, το οποίο ανέβηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 1959 από το Νέο θέατρο σε σκηνοθεσία Βασίλη Διαμαντόπουλου.

Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης


1.Εισαγωγή

2.Χορός



"ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΗΣ ΤΖΟΚΟΝΤΑΣ"

Έργο 22.

Δέκα τραγούδια που αρχικά γράφτηκαν για να τα τραγουδήσει η Jacqueline Danaud στο Παρίσι το 1962. Τελικά ηχογραφήθηκαν στη Νέα Υόρκη το 1965 μόνο με ορχήστρα.

1.Όταν έρχονται τα σύννεφα

2.Κοντέσσα Εστερχάζυ

3.Η Παρθένα της γειτονιάς μου
4.Βροχή
5.Προσωπογραφία

7.Ο κ. Νόλλ
8.Οι Δολοφόνοι

9.Βραδυνή επιστροφή

10.Χορός με την σκιά μου


Μ.ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ


"ROMANCERO GITANO"

(Federico Garcia Lorca- ελεύθερη απόδοση Οδ.Ελύτη)

1. Παντέρμη

2. Του πικραμένου

3. Antonio torres heredia

4. Καλόγρια τσιγγάνα



"EΠΤΑΦΙΟΣ"

του Γιάννη Ρίτσου

(Έργο γραμμένο το 1936 εμπνευσμένο απο την αιματηρή καταστολή της διαδήλωσης των καπνεργατών στη Θεσσαλονίκη-"το μοιρολόι της μάνας μπροστα στο σώμα του σκοτωμένου γιού της," μοιρολόι που μετατρέπεται σε κοινωνική διαμαρτυρία.)


Η σύνθεση έγινε το 1958 από το Μίκη Θεοδωράκη στο Παρίσι

1η ηχογράφηση Αύγουστος 1960 (Μ.Χατζιδάκις-Ν.Μούσχουρη)
2η ηχογράφηση Σεπτέμβριος 1960 (Γ.Μπιθικώτσης, Κ.Θύμης-Μ.Χιώτης)

1.Που πέταξε τ΄αγόρι μου

2.Χείλι μου μοσχομύριστο

3.Μέρα Μαγιού

4.Βασίλεψες αστέρι μου

5.Ήσουν καλός

6.Στο παραθύρι στέκονταν


Δεν υπάρχουν σχόλια: