Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Τσαρλς Λόιντ: Μια μεγάλη μορφή της τζάζ στη Θεσσαλονίκη


 "Η μουσική είναι μια δύναμη θεραπευτική. Μπορεί να διασχίσει τα σύνορα και ν' αγγίξει άμεσα την καρδιά. Μιλά με το πνευματικό της βάθος χωρίς να χρειάζεται λόγια. Είναι μια πανίσχυρη μορφή επικοινωνίας και έκφρασης ομορφιάς". 
Λόγια του Τσαρλς Λόιντ, εκ των τελευταίων μεγάλων εν ενεργεία μορφών της κλασικής τζαζ.
Η εμφάνισή του στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης σήμερα το βράδυ 6 Οκτωβρίου, στα πλαίσια των 44ων Δημητρίων και του Ethno-Jazz Festival, αναμένεται μαγική και εκρηκτική.


  «Η σημερινή μου συναυλία θα είναι η 5η στην Ελλάδα», . «Τις θυμάμαι όλες, δύο στον Λυκαβηττό, μία στο Sani Festival και μία στο Παλλάς. Κάθε live με εξίταρε κάνοντάς με να πειστώ πως έχω βαθιά σχέση με το παρελθόν και το παρόν της Ελλάδας».θα πεί σε συνέντευξη τύπου που έδωσε στα μέσα ενημέρωσης.Στη Θεσσαλονίκη εμφανίζεται, πάντως, για πρώτη φορά, στο πλαίσιο του 21ου Εθνο-Τζαζ Φεστιβάλ. Στη σκηνή θα ανέβει να πει μαζί του δύο καινούργια τραγούδια και η Μαρία Φαραντούρη. Τους συνδέει, άλλωστε, στενή φιλία. Ο Τσαρλς Λόιντ έρχεται στη χώρα μας για διακοπές σχεδόν κάθε καλοκαίρι. «Μου αρέσουν τα τραγούδια της Μαρίας. Απόψε θα παίξουμε και κάποια ελληνικά κομμάτια, που μου έμαθε η ίδια. Δεν περιορίζομαι στα ακούσματά μου. Οταν αγαπάς τη μουσική, την αγαπάς ολοκληρωτικά. Με γοητεύει η όπερα, ειδικά ο Πουτσίνι και ο Βάγκνερ, λατρεύω τον Μπαχ αλλά και τον Τσάρλι Πάρκερ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: