. Τροφώνιο Ωδείο

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Εκδρομή στην Κάτω Ιταλία

Το ΤΡΟΦΩΝΙΟ ΩΔΕΙΟ διοργανώνει εκδρομή για μαθητές, γονείς και καθηγητές του Ωδείου με πούλμαν και το ταξιδιωτικό γραφείο «Παπαχαραλάμπους» στη 
ΚΑΤΩ ΙΤΑΛΙΑ 
(ΠΟΜΠΗΙΑ -ΝΑΠΟΛΗ -ΚΑΠΡΙ -ΣΟΡΕΝ:ΤΟ - ΑΜΑΛΦΙ- ΛΕΤΣΕ - ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΑ ΧΩΡΙΑ)

15 έως 22 Ιουλίου
περισσότερα ΕΔΩ

Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Συναυλία της Μεικτής χορωδίας "ΕΡΚΥΝΑ" (Σάββατο 13/7, 9:00 μ.μ., στο ανοιχτό θέατρο Κρύας, Λιβαδειά)


Η  Μεικτή χορωδία "ΕΡΚΥΝΑ" θα πραγματοποιήσει συναυλία το Σάββατο 13 Ιουλίου 2013 και ώρα 9:00 μ.μ., στο Aνοιχτό θέατρο Κρύας, Λιβαδειά.

Συμμετέχουν οι :

Γεράσιμος Ανδρεάτος 
Λένα Αλκαίου, 
Νάντια Καραγιάννη, 
Γιάννης Νικολάου, 
Μπάμπης Τσέρτος,

 η σοπράνο Κατερίνα Κώτσου
 και ο τενόρος Beka Goginashvili.

Παρουσίαση: Κώστας Κωτούλας

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ & ΧΟΡΩΔΙΑΣ:  Τodor Kabakchiev

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

"Μουσική για δύο πιάνα στις παρυφές του Κλασσικού και της Τζαζ" με τους Έφη Αγραφιώτη και Γιώργο Κοντραφούρη

"Μουσική για δύο πιάνα στις παρυφές του Κλασσικού και της Τζαζ" με τους Έφη Αγραφιώτη και Γιώργο Κοντραφούρη
 Ήχοι των Άστορ Πιατσόλα, Σάμιουελ Μπάρμπερ, Μωρίς Ραβέλ και Ντέιβ Μπρούμπεκ, θα παρουσιαστούν σε μια μοναδική βραδιά στον Κήπο.

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 Ιουλίου στο κήπο του Μεγάρου, 9μ.μ.

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Σε εγρήγορση οι εργαζόμενοι στο Μέγαρο Μουσικής για πιθανή ιδιωτικοποίηση

Την αγωνία τους για το μέλλον του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με αποκορύφωμα δημοσιεύματα που είδαν το φως στον κυριακάτικο Τύπο και έκαναν λόγο για ιδιωτικοποίηση του Μεγάρου εκφράζουν με ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι του. Στην ανακοίνωση, οι εργαζόμενοι δια του σωματείου τους αναφέρονται σε μια σειρά από γεγονότα κι αναρωτιούνται αν όλ΄αυτά αποσκοπούν στο να μπει λουκέτο στο Μέγαρο Μουσικής και ζητούν μια ξεκάθαρη απάντηση από την κυβέρνηση αλλά και απευθύνουν κάλεσμα προς όλες τις πολιτικές δυνάμεις του τόπου να σταθούν στο πλευρό του Μεγάρου και του Πολιτισμού, του μόνου αγαθού που μας στηρίζει σε περιόδους κρίσης.
Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης:
«ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

 ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΣΦΥΞΙΑΣ ΣΕ ΘΑΝΑΤΟ;
Με αποκορύφωμα το πρόσφατο δημοσίευμα του κυριακάτικου Έθνους (30/6) με τίτλο ʽΤα όργανα της ιδιωτικοποίησης ηχούν για το Μέγαρο Μουσικήςʼ, όλοι εμείς που εργαζόμαστε στο ΜΜΑ, οι περισσότεροι από την πρώτη ημέρα, αγωνιούμε για το μέλλον του μεγαλύτερου πολιτιστικού κέντρου της χώρας. Τα παρακάτω γεγονότα επιβεβαιώνουν τους φόβους και την ανησυχία μας:

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Για το παιδί με το βιολί (ή την επίθεση στον πολιτισμό)

Του Ν. Παναγιωτίδη 

Η ιστορία με την (από κάθε άποψη παράνομη, αλλά ας μην επεκταθώ εδώ) κατάργηση της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε., εκτός από τα προβλήματα που αφορούν την ίδια την εταιρεία και την ολοφάνερη διολίσθηση της κυβέρνησης σε ακροδεξιές λογικές και πρακτικές, ανέδειξε και ένα άλλο σοβαρό θέμα: Την πολυμέτωπη, ανοιχτή πλέον επίθεση που υφίσταται ο τομέας του Πολιτισμού. Προφανώς οι κυβερνώντες τον θεωρούν άχρηστο, βάρος για την περιβόητη “ανάπτυξη” αλλά και επικίνδυνο (για τους ίδιους), στο βαθμό που οξύνει τον νού του ακροατηρίου τους. Η ΕΡΤ χωρίς να είναι το μόνο, είναι το πιο χτυπητό παράδειγμα: η πολυποίκιλη πολιτιστική προσφορά της απουσιάζει εντελώς από την κυβερνητική “επιχειρηματολογία” περί το θέμα, η οποία έντεχνα επικεντρώνεται στα περί (κυβερνητικής ούτως ή άλλως προελεύσεως) “αδιαφάνειας και σπατάλης” και το εργασιακό ζήτημα, με τις γνωστές συκοφαντίες κατά του συνόλου των υπαλλήλων.

 Όσα στερούμαστε σήμερα όλοι – Γ’ Πρόγραμμα, Μουσικά Σύνολα, εκπομπές για το βιβλίο και τον πολιτισμό εν γένει, ποιοτικά παιδικά προγράμματα, διεθνείς συμπαραγωγές, στήριξη του κινηματογράφου, χορηγία επικοινωνίας για πάμπολλες εκδηλώσεις, παραστάσεις και συναυλίες, αφορούν εκτός του κοινού και μιά πλειάδα καλλιτεχνικών κλάδων που κινδυνεύουν να σβήσουν χωρίς τη στήριξη της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης, αφού αποκλείεται να βρουν χώρο να εκφραστούν στα ιδιωτικά εμπορικά μέσα. Οι συνέπειες για την κοινωνία πολλαπλασιάζονται γεωμετρικά.

Το πρόβλημα δεν είναι βέβαια καινούργιο: για παράδειγμα, το Τρίτο, ενώ πάντα είχε τον μικρότερο προϋπολογισμό στο ραδιόφωνο, συνεχώς υφίστατο περικοπές, όχι επειδή δεν υπήρχαν χρήματα, αλλά γιατί “αφορούσε λίγους” και άρα περίσσευε, κατά το σκεπτικό των ανεγκέφαλων πιστών του θεού της “αγοράς” και των νόμων του. Μέχρι και τους πομπούς τού πήρανε, ν’ ακούγεται μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σου λέει τι να το κάνουν οι βλάχοι οι επαρχιώτες το Τρίτο; Και χρειάστηκε τεράστιος αγώνας του Γιώργου Τσαγκάρη ώσπου να επανακτήσει την πανελλήνια εμβέλεια. Αφορά λίγους, τι ωραία δικαιολογία, σας είδαμε και τότε που ο Χατζιδάκις κατάφερε να αφορά πολλούς, με τι λύσσα τον πολεμήσατε και οι μεν (της συντήρησης) και οι δεν (της “αλλαγής”).